BraT
Administrator
Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jesteś ?
|
Wysłany: Nie 10:11, 31 Lip 2005 Temat postu: Regulamin i zasady |
|
|
Witaj na oficjalnym forum serwisu Dr.Clan.prv.pl,
prosimy o przeczytanie poniższych zasad przed rejestracją i ustosunkowanie się do nich:
1. Jeśli tworzysz nowy temat, stosuj się do poniższych zasad:
a)upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział,
b) upewnij się, czy nie istnieje już podobny temat,
c) w temacie staraj się poinformować użytkowników o treści wiadomości,
d) w treści wiadomości pisz na temat, krótko, treściwie;
2. Podczas odpowiadania na istniejący wątek, stosuj się do poniższych zasad:
a) odpowiadaj na temat,
b) nie umieszczaj niepotrzebnych grafik, adresów,
c) staraj się wnieśc swoje zdanie do tematu;
3. Twój podpis musi spełlniać następujące kryteria:
a) nie może być dłuższy niż 250 znakow,
b) umieszczone grafiki mogą mieć maksymalne wymiary 300x70 oraz wielkoć 30kb, oraz spełniać następujące wymogi: brak treści rasistowskich, brutalnych, pornograficznych czy obraźliwych;
4. Ogólne zasady pisania na boardzie:
a) nie wolno używać słów obraźliwych, ani publikować treści rasistowskich, szanuj także innych użytkowników,
b) przy dużych grafikach zaleca się podanie do nich adresu,
c) pisanie cały czas dużymi literami jest zabronione,
d) spamowanie na boardzie jest zabronione, posty takie mogą zostać usunięte bez podania przyczyn, a ich autor ukarany,
e) zabrania się umieszczania adresów do stron komercyjnych, oraz stron internetowych nie naleących do PPSGGK "LAAG" bez wcześniejszego uzgodnienia tego z administratorem boarda,
f) przed umieszczeniem tematu, należy przeczytać dodatkowe zasady dla działu, jeśli takowe są,
g) umieszczanie na boardzie adresów do nielegalnego oprogramowania jest zabronione,
h) handel na boardzie (również wymienny), nie będzie tolerowany - tu dyskutujemy, a nie zamieszczamy ogłoszenia,
i) pytanie o cracki, seriale, itp, jest zabronione;
5. Ostrzeżenia/kary
a) użytkownik spamujący celowo (zakładanie dużej ilości tematów, czy odpowiedzi) jest banowany na zawsze, bez możliwości zdjęcia bana,
b) za przeklinanie/obrażanie użytkownik może być ostrzeżony, lub jeśli sytuacja się powtarza, zostanie ukarany banem czasowym oraz dodaniem do grupy "lamy",
c) tworzenie bezsensownych tematów, pisanie nie na temat, "chatowanie" może być ukarane banem oraz dodaniem do grupy "lamy";
d) jeśli użytkownik naleący do grupy "lamy" nie wykaże poprawy, może zostać zbanowany tymczasowo, lub na stałe,
e) osoby złapane na cheatowaniu, lub przyznające się do tego publicznie, mogą być banowane wedle woli administratora;
6. Moderatorzy/administratorzy
a) obsługa boarda może zmienić/zamknć/usunć dowolny temat lub wiadomość, w niektórych przypadkach uzasadnienie wysłane będzie na prywatną skrzynkę,
b) możesz także zglosić przypadki naruszenia regulaminu w dziale "Uwagi do redakcji/obsługi boarda",
c) kary dla użytkowników zaleą od moderatorów oraz administratorów, jeśli uważasz, że zostałeś potraktowany niesprawiedliwie, możesz złożyć skargę w dziale "Uwagi do redakcji/obsługi boarda";
7. Inne
a) obsługa boarda nie ponosi odpowiedzialności za istniejące treści,
b) istnieje możliwoć stworzenia prywatnego forum dla klanu, w tej sprawie pisz do administratora,
c) regulamin może się zmieniać w trakcie działania boarda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|